27. januar 2012

Where letters burn your lips


Kære Marie/Postkort til mig selv

Det er et år siden, vi sagde farvel i Paris. Og det føles som endnu længere tid siden, jeg sidst hørte fra dig, det var den 3. oktober. Her går det godt! Projektet med de stærke unge mennesker har fået form og farve, men du må vente til d. 20. marts - i vild spænding - på at se og læse bogen. Jeg har skrevet og rapporteret med blogindlæg et andet sted end her. Jeg ved, du har savnet mig. Lige om lidt springer mit specialeforløb afsted med en eller anden fart - måske skarpt trav - indtil videre er dyret knapt blevet sadlet. Jeg kan afsløre, at det kommer til at handle om livet mellem husene i de største byer, der findes. Du kan godt glæde dig. Det gør jeg.

Bedste hilsner,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar